joi, 5 mai 2011

depasirea zilei de ieri

azi mi-am incarcat dragostea la drum cu un necunoscut.
am baut o cafea,am vorbit cu el vrute si nevrute.
ajunsa la hotel,m-am dezbracat si m-am intins pe covor...lasand veselia sa-mi sarute trupul.
la dus am lasat inversunarea sa-mi sarute clitorisul,iar mintea am lasat-o sa bantuie nopti de suflet.
el m-a sunat cuminte,exact dupa ce imaginatia a scapat dusul din mana.
mi-a zis ca va lua niste vin,iar eu i-am spus ca mi-a fost lene sa imi cumpar lumanari.
ne-am asezat amandoi pe covor,savurand vinul bun.
privind focul lumanarilor,ne spuneam unul altuia cuvinte dincolo de cuvinte ce dezvoltau magnetismul ce il constatasem amandoi din prima clipa cand ne-am vazut.
atunci cand ne-am baut cafeaua,lui ii se vedea vibratia din corp,iar eu o adunam in inima mea ca o pofticioasa.
in camerea de hotel cand imi vorbea,inima nu imi mai batea asa tare,ci parca emana senzatii,orgasme.
pana cand...el a inceput sa imi mangaie parul.
vorbeam si simteam ceva,dar totul s-a oprit cand i-am vazut mana cu coada ochiului cum imi mangaia parul.
da,timpul se oprise!
iar el inca nu cunostea ceea ce putea cunoaste fiindu-mi aproape.
clipa a stat un pic in suspensie pana ne-a atras buzele sa se lipeasca,gurile sa-si daruiasca caldura,limbile sa uite rostul vorbelor si sa guste pasiunea simturilor.
corpul meu a devenit fara amanare mangaierea lui.
sarutul lui ii soptea corpului meu chemarea din interiorul lui.
aveam simturile hiper ascutite care se invarteau in jurul nostru.
pe unul il punea mai arcuit,pe celalalt mai ferm.
lungeam amandoi ceea ce era deja,pt a-i savura proprietatile.
indoiala nu mai incapea in noi,si ma intrebam de ce imi pare totul nou,dar care traisem deja cate un pic singura.

2 comentarii:

  1. e o atmosfera fierbinte in scrierea ta...
    imi place...

    RăspundețiȘtergere
  2. da,e o "frecare" de capacitati.
    e un inceput,in care nu incap iluziile.nu stiu daca el poate...fara.
    in discutile noastre nu mi-a expus trecutul lui din punct de vedere psihologic.deci,nu stiu cat aduce cu el si ce nevoi are.
    eu l-am primit cu totul,caci asta era si rostul intalnirii.

    RăspundețiȘtergere